עוצר הוטל על הבירה קייב; ארה"ב: "פוטין מתכוון להפיל את הממשלה"

שלמה ריזל 1 Comment on עוצר הוטל על הבירה קייב; ארה"ב: "פוטין מתכוון להפיל את הממשלה"

צנחנים רוסיים השתלטו על נמל התעופה הצבאי הגדול אנטונוב המרוחק 15 מייל מהבירה. הנשיא זלנסקי: "כוחות הכיבוש הרוסיים מנסים להשתלט על תחנת הכוח הגרעינית צ'רנוביל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום הראשון למערכה: לאחר שספגה התקפות רבות מטילים, מטוסי ומסוקי קרב, כבר בשעות הצהריים עוצר הוטל על עיר הבירה קייב, וכוחות צבא גדולים של רוסיה החלו להיכנס לפאתי עיר הבירה. נשיא אוקראינה זלנסקי אמר היום: "כוחות הכיבוש הרוסיים מנסים להשתלט על תחנת הכוח הגרעינית צ'רנוביל. המגינים שלנו נותנים את חייהם כדי שהטרגדיה של 1986 לא תחזור על עצמה. זוהי הכרזת מלחמה נגד אירופה כולה".

בכיר במשרד ההגנה האמריקאי אמר: "זה רק ההתחלה. פוטין מתכוון להפיל את ממשלת אוקראינה". באוקראינה החלו שמועות על פעילות כוחות רוסיים מיוחדים ללכידת בכירים אוקראינים.

בתוך כך, צנחנים רוסיים פשטו על שדה התעופה הצבאי הגדול אנתונוב – 15 מייל מקייב.

משרד ההגנה הרוסי טוען: השמדנו עד כה 74 בסיסים של צבא אוקראינה, בהם 11 שדות תעופה. מהבוקר הופלו לפחות שני מטוסים של צבא אוקראינה.

מנגד, שר ההגנה האוקראיני טען: "מערך ההגנה שלנו לא הובקע. צבא רוסיה איבד שישה מטוסים, שני מסוקים וחמישה טנקים".

‏נשיא אוקראינה זלנסקי סיפר: "אנחנו יוצרים קואליציית אנטי-פוטין". זלנסקי עדכן ששוחח עם נשיא צרפת מקרון, נציבת האיחוד פון דר ליין, נשיא טורקיה ארדואן ונשיא אוסטריה ניהאמר על סנקציות וסיוע צבאי לכוחות האוקראינים.

ארה"ב החליטה היום כי תגדיל את כמות הלוחמים האמריקנים בליטא, ותשלח מטוסי קרב מסוג F35 לאסטוניה וליטא עוד היום, כך מסר משרד ההגנה בווילנה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נ-מ-א-ס לי לשמוע על רוסיה!!!! גררררר..🐷🤮 כל היום מדברים עליהם!🕣🕘🕤🕙🕥🕚🕦